Autor Thema: Upgrade naar versie 2015 Premium ?  (Gelesen 1689 mal)

Offline GuusJ

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 132
  • Ort: De Lutte, Nederland Ort bei GoogleMaps suchen nl
Upgrade naar versie 2015 Premium ?
« am: 24. Juli 2016, 12:50:04 »
Beste WDP gebruikers,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst hier een topic geplaatst.
Druk met studie enz.
Ondertussen weer tijd voor de spoorbaan. Ik heb een simpele vraag.
Ik heb momenteel versie 2012 Premium Edition in gebruik. Rechtvaardigt de upgrade
van deze versie naar versie 2015 het geld dat je er voor betalen moet ?

In verband met vakantie kan ik niet eerder weer antwoorden dan na 30 juli.

groeten,

Guus  :)

WinDigipet Premium 2012 NL, Märklin 3-rail,
Märklin h0 NS, Artitec NS
  • Win-Digipet-Version:
    2012 Premium Edition NL
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows 8.1 Pro

Offline Bob Vermeulen

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 1437
  • Ort: Holland Ort bei GoogleMaps suchen
    • "Feldbergbahn"
Re: Upgrade naar versie 2015 Premium ?
« Antwort #1 am: 24. Juli 2016, 17:50:00 »
Hallo Guus,

Een antwoord op een dergelijke vraag is altijd moeilijk te geven.
Vaak is het heel persoonlijk of je wel of niet wilt up- graden en spelen er aspecten als geld, wil ik het beste hebben, voldoet de versie die ik heb!

In de 2015 versie zitten weer nieuwe mogelijkheden en zijn sommige dingen gewijzigd of aangevuld
Als je dus in de toekomst weer naar een nieuwe versie wil dan kan je beter nu up-graden want dan hoef je dan niet in een keer veel geld uit te geven en doe je dat nu geleidelijk en heb je direct plezier van de nieuwste mogelijkheden

Bob
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Eric Baan

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 1142
  • Ort: Heerlen Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Vragende mensen kunnen geholpen worden ...
    • De Heerlensebaan II
Re: Upgrade naar versie 2015 Premium ?
« Antwort #2 am: 25. Juli 2016, 01:40:24 »
Hallo Guus,

ik vond de upgrade van 2012 naar 2015 in ieder geval zeer zeker de moeite waard. Met name het verhaal over de richtingsafhankelijkheid.

Tip , kijk de video's op youtube over de nieuwe dingen in 2015 !!

grtz

eric
Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10

Offline B.Doorduin

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 207
  • Ort: Bergen op Zoom Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Upgrade naar versie 2015 Premium ?
« Antwort #3 am: 25. Juli 2016, 10:06:33 »
Hoi Guus,

Je vraag is zoals Bob al meldde, zeer persoonlijk en afhankelijk van een aantal factoren die anderen niet kunnen beoordelen, maar alleen jijzelf.

Ik heb me destijds de volgende vragen gesteld....
Een upgrade van 2012 naar 2015 is zeker geen dure aangelegenheid zeker als je de aanschaf kosten er naast legt van 2015 zonder upgrade.
In dit daglicht is dan vooral belangrijk: wat wil je? is de uitbreiding van 2015 een meerwaarde voor mij en mijn baan? Vind ik dat ik al in mijn versie aan het maximale mogelijk toepassingen toegekomen bent of wil ik meer? Zijn er andere zaken mbt mijn baan die ik belangrijker vind?

Ik heb me deze vragen zelf gesteld en ik heb uiteindelijk na lang beraad besloten om geen upgrade naar 2015 aan te schaffen omdat ik nog zoveel kan halen uit mijn huidige versie (2009PE), bovendien heb ik nog niet alles onder de knie. Daarbij komt nog dat ik ook mijn scenery erg belangrijk vind en dit eerst wil afmaken. (is nog een fikse klus)
Voor mij geldt: financieel aantrekkelijk om een upgrade te nemen maar de andere factoren zijn mijns inziens belangrijker.

Tip van Eric:kijk eens naar die demo's van WDP2015

Suc6 met je beslissing.

Gr
Bas  8) 8)
Deelnemer Windigipet Gebruikersgroep Nederland
Vriendelijke groet
Bas Doorduin
  • Win-Digipet-Version:
    2009PE
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco DCC, 2-Rail, Twin Center, HSI-88, TT-DEC, Epoche I-III, schaal H0, rollend materiaal: Duits...
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows10