Autor Thema: Overzetten van WinDigipet data tussen PC(s) of Laptops  (Gelesen 1597 mal)

Offline PAPYJO

  • Mitglied
  • Beiträge: 27
  • Ort: Gorsem Limburg Belgie Ort bei GoogleMaps suchen
Overzetten van WinDigipet data tussen PC(s) of Laptops
« am: 20. Dezember 2012, 15:11:12 »
Ik heb de brochure van Bob Vermeulen verscheidene malen doorgenomen en krijg bij de toepassing ervan meer en meer angst want niets lukt mij, en wat moest de PC uitvallen. Eerst wat meer uitleg.
De modelspoorbaan staat het huis naast mij bij mijn kleinkinderen en om thuis te kunnen werken tracht ik op mijn bureau PC het programma en de data te instaleren. Dit voor  de eerste reden (uit gemak) maar vooral  om mijn gegevens te bewaren en niet te moeten herbeginnen indien er iets moest gebeuren met de actuele PC.
Ik heb dus het programma geinstalleerd op de PC maar bij het opstarten kreeg ik een bericht (Laufzeitfehler '13' - Typen unverträglich). Na zoeken dacht ik eraan dat bij het eerste oàpstarten de originele CD van de engelse versie in de PC moest zitten. Na het verwijderen van het programma en weder installeren ervan geraakte ik bij het scherm om een naam te geven aan het project. Ik dacht dat de problemen voorbij waren maar niets was minder waar want bij het overzetten van de data kreeg ik telkens weer de fout melding. Na minstens 15 herinstallaties en heropstarten krijg ik nog steeds de foutmelding.
Weet iemand raad ??

Dank
Joseph BOSMANS
Modelbaan : Märklin digital
Rails : Ho
Besturing : Central Station 2
Magneetartiekel sturing : Inbouwdecoders voor wissels Signalen reeks 763.. K83 K84
Terugmelding : S88 en reed kontakten

Offline Willem de Jong

  • Mitglied
  • Beiträge: 35
  • Ort: Arnhem Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Overzetten van WinDigipet data tussen PC(s) of Laptops
« Antwort #1 am: 22. Oktober 2016, 09:49:41 »
Ik heb het zelfde probleem ! Wordt er moedeloos van. Dat je Windigipet niet ongelimiteerd kunt installeren begrijp ik. Maar ik heb ook een hoop werk zitten in de inrichting van de baan en de treinen. Wie kan ons helpen !
Met vriendelijke groet,
Willem de Jong
  • Win-Digipet-Version:
    2021 premium
  • Anlagenkonfiguration:
    Z21 en z21 /Nederlands/HO/DCC/Gelijkstroom
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows 10/MSI

Offline Bob Vermeulen

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 1437
  • Ort: Holland Ort bei GoogleMaps suchen
    • "Feldbergbahn"
Re: Overzetten van WinDigipet data tussen PC(s) of Laptops
« Antwort #2 am: 22. Oktober 2016, 17:10:30 »
Hallo,

Het verhaal wat ik ooit geschreven heb was natuurlijk voor een oude versie WDP ik weet niet of het nu nog wel geldig is bij de wdp15 versie ( zal het verhaal er eens bij halen)

Ik ken de laufzeitfehler 13 niet en op het duitse forum is er ook niet veel over bekent.

Laat ik bij het begin beginnen. Is de copy in een Zipfile ( neem aan van wel)
Tijdens het inlezen moet je wel kiezen voor Zip file inlezen doe je dat niet krijg je een fout melding.

Mvrgr Bob
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |