Autor Thema: Diverse Handleidingen / schema's.  (Gelesen 3820 mal)

Offline Riny

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 671
  • Ort: Oost-Souburg/Netherlands Ort bei GoogleMaps suchen
    • http://www.modelspoorh0.nl
Diverse Handleidingen / schema's.
« am: 21. April 2008, 21:16:59 »
Beste medeforummers,

Mocht het soms zo zijn dat er behoefte is aan handleidingen van diverse componenten, welke nodig zijn voor het digitale bedrijf.
Laat het mij maar weten want ik heb inmiddels al een aardige verzameling.
Het meeste is wel gebasseerd op 3 rail maar ook voor het 2 railsysteem heb ik wel wat liggen.

« Letzte Änderung: 01. Mai 2008, 15:06:43 von Riny Smetsers »
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.


Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.



"Model Railway Workshop"

Offline Riny

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 671
  • Ort: Oost-Souburg/Netherlands Ort bei GoogleMaps suchen
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: Diverse Handleidingen / schema's.
« Antwort #1 am: 30. April 2008, 14:27:22 »
Beste Forummers,

Ik weet niet hoeveel collega's met een modulaire baan werken maar ik heb voor mijzelf iets verzonnen wat ik graag met jullie wil delen.

Omdat onder iedere module wel 1 of 2 S88-decoders zitten dienen deze toch doorgelust te worden naar de volgende modules.
En om nu niet alles uit te gaan voeren met Sub-D stekkers, wat uiteindelijk verkeerd aansluiten tot gevolg kan hebben en de daarbij komende kosten en ellende, heb ik een bijlage toegevoegd (PDF).

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en anders, maak er een ander mee blij.

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
« Letzte Änderung: 01. Mai 2008, 15:07:08 von Riny Smetsers »
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.


Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.



"Model Railway Workshop"