Autor Thema: communicatie tussen Marklin CS 3 en WDP 2021 SE  (Gelesen 1802 mal)

Offline adequaat

  • Junior-Mitglied
  • Beiträge: 4
  • Ort: Waddinxveen Ort bei GoogleMaps suchen nl
communicatie tussen Marklin CS 3 en WDP 2021 SE
« am: 09. Dezember 2022, 14:30:31 »
Graag uw reactie en hulp bij het probleem dat ik ondervind als gebruiker van WDP 2021 SE.
Deze week heb ik deze versie van WDP op mijn laptop geïnstalleerd waarbij de data van mijn WDP 2018 SE zijn overgenomen.
De verbinding met mijn Marklin CS 3 en het spoorplan is tot stand gekomen en via WDP kan ik loc’s laten rijden en ook de wissels besturen.
Alleen de terugmelding werkt niet goed in WDP. De meldpunten zijn zichtbaar op het WDP scherm en ook heb ik getracht de meldpunten configureren.
Daarbij heb ik de instructies van de handleiding gevolgd maar tot heden lukt het niet om de meldpunten werkend te krijgen.
Ik maak gebruik van een CS3 met de laatste software update van Marklin en met behulp van de S88 link voor 16 meldpunten en 1 S88 AC ook voor 16 meldpunten zijn er totaal 31 punten geactiveerd in de CS3.
In het scherm van de CS 3 werkt de terugmelding correct.
In de WDP 2018 SE heeft de terugmelding en het volgen van de rij bewegingen goed gewerkt.
Ik krijg het idee dat er iets niet goed is geïnstalleerd, maar ik kom er niet uit wat niet goed is.
Kunt u me adviseren wat te doen?
Arie de Kwaadsteniet
  • Win-Digipet-Version:
    2021 small edition
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin HO met CS3 en S88  met terugmelding
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows 10