Autor Thema: Melding bij vervolgschakeling rijweg  (Gelesen 1407 mal)

Offline Frans v H

  • Mitglied
  • Beiträge: 38
  • Ort: 't Harde Ort bei GoogleMaps suchen nl
Melding bij vervolgschakeling rijweg
« am: 09. Juli 2018, 14:25:33 »
Beste forumleden,
Keurig mijn wdp 2015 ingeleverd en 2018 geïnstalleerd ging perfect. Maar moest een vervolgschakeling in een rijweg aanpassen en krijg vervolgens twee uitroeptekens. Een test laten draaien om fouten op te sporen (het uitroepteken) geen resultaat ook het cameraatje gebruikt geen resultaat. En gek genoeg de schakeling wordt wel uitgevoerd in dit geval het sein bedienen. Herkent iemand dit ? of doe ik wat fout (ben nog maar een beginneling).
vr grt
Frans

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
  • Win-Digipet-Version:
    premium editie 2018.1C
  • Anlagenkonfiguration:
    ho, ecos 2, esu booster, esu mc II, digikeijs , esu loks, liliput, fleschmann, trix, esu lokprogammer, Marion Zeller Max.
  • Rechnerkonfiguration:
    windows 7 en 10

Offline Bob Vermeulen

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 1437
  • Ort: Holland Ort bei GoogleMaps suchen
    • "Feldbergbahn"
Re: Melding bij vervolgschakeling rijweg
« Antwort #1 am: 09. Juli 2018, 21:24:07 »
Hallo,

Ik herken het niet bij mijzelf maar als ik naar je foto kijk dan zie ik dat de laatste 2 geen RMK toewijzing hebben.
Het adres van de laatste is ook DCC en de andere MM .
Jij schakelt de seinen ook naar groen maar dat doet WDP voor je (als je dat wilt) je hoeft ze alleen maar weer op rood terug te zetten als de trein voor bij het sein is gereden is gereden.
Als je de rijweg opteken dan zet je de seinen op groen en de laatste laat je rood want daar gaat hij stoppen.

Hoop dat het wat geholpen heeft

mvrgr Bob
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Frans v H

  • Mitglied
  • Beiträge: 38
  • Ort: 't Harde Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Melding bij vervolgschakeling rijweg
« Antwort #2 am: 10. Juli 2018, 22:13:29 »
Hallo Bob

Dank daar kan ik inderdaad wat mee inmiddels alle magneetartikelen in dcc formaat gezet ga nu verder kijken naar de rijwegen zal een hele klus worden.

vr grt
frans
  • Win-Digipet-Version:
    premium editie 2018.1C
  • Anlagenkonfiguration:
    ho, ecos 2, esu booster, esu mc II, digikeijs , esu loks, liliput, fleschmann, trix, esu lokprogammer, Marion Zeller Max.
  • Rechnerkonfiguration:
    windows 7 en 10