Autor Thema: Wensen voor 2021  (Gelesen 1915 mal)

Offline H.v.d.Oosterkamp

  • Moderator
  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 536
  • Ort: Culemborg Ort bei GoogleMaps suchen nl
Wensen voor 2021
« am: 24. Dezember 2020, 15:20:01 »
Beste WDP gebruikers,

Iedereen fijne dagen en een gezond 2021, het is momenteel geen prettige tijd, maar dat kan alleen maar beter worden. Hopelijk kunnen wij elkaar weer eens aan de demo baan ontmoeten. Er gaat toch niets boven persoonlijk contact.

Met groet, Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10

Offline B.Doorduin

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 207
  • Ort: Bergen op Zoom Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Wensen voor 2021
« Antwort #1 am: 25. Dezember 2020, 12:52:31 »
Hoi Henk,

Ook ik wens iedereen een hele fijne feestdagen toe en idd hopelijk wordt 2021 een beter jaar waarbij we onze hobby ook weer face to face kunnen delen. Dat is veel leuker dan via een telemeeting.

Gr
Bas
Deelnemer Windigipet Gebruikersgroep Nederland
Vriendelijke groet
Bas Doorduin
  • Win-Digipet-Version:
    2009PE
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco DCC, 2-Rail, Twin Center, HSI-88, TT-DEC, Epoche I-III, schaal H0, rollend materiaal: Duits...
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows10

Offline Hans Biere

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 676
  • Ort: Niederlande Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Carpe diem
Re: Wensen voor 2021
« Antwort #2 am: 26. Dezember 2020, 10:17:47 »
Iedereen fijne dagen en een gezond 2021, het is momenteel geen prettige tijd, maar dat kan alleen maar beter worden.

Beste Henk,

hartelijk dank voor je goede wensen. Ik sluit mij daar graag bij aan; ook van mijn kant wens ik jou en alle WDP gebruikers fijne dagen en een vooral gezond en goed 2021...

... met wat onze hobby betreft ook hopelijk weer is een verrassende nieuwe WDP versie.  :) ;) maar dat komt Peter en zijn team kennende vast helemaal goed.
Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2021.2d 25 - 32
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / Systemen: ECoS 2 ( v 4.2.12 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    ASUS GL702V; Intel CORE i7; Windows 10