Autor Thema: Koppelen data van Collection aan WDP 2012  (Gelesen 1967 mal)

Offline GuusJ

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 132
  • Ort: De Lutte, Nederland Ort bei GoogleMaps suchen nl
Koppelen data van Collection aan WDP 2012
« am: 02. Dezember 2019, 15:43:44 »
Beste WDP gebruikers,

Na een lange tijd van afwezigheid weer een topic van mij op dit forum. Vorig jaar eind november ben ik in drie dagen tijd twee keer getroffen door een herseninfarct (CVA). Dit heeft dusdanige schade achter gelaten dat ik zowel motorisch als geestelijk daar nog steeds last van heb. Via revalidatie bij 't Roessingh (Enschede) probeer ik mijn leven weer een beetje op de rails te krijgen.

Sinds een aantal maanden weer actief bezig met mijn modelspoorbaan. Met als basis Märklin k-rails en WDP 2012 Premium Edition. En daarnaast de Modellplan Collection 2018.
Wie kan mij uitleggen hoe ik de data van de Collection DVD koppel aan WDP. Beide zijn geïnstalleerd op de C-schijf.
Ik heb het geweten maar ben door de CVA's dit even kwijt.

Alvast bedankt.

Groet, Guus  ::)
WinDigipet Premium 2012 NL, Märklin 3-rail,
Märklin h0 NS, Artitec NS
  • Win-Digipet-Version:
    2012 Premium Edition NL
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows 8.1 Pro

Offline H.v.d.Oosterkamp

  • Moderator
  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 536
  • Ort: Culemborg Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Koppelen data van Collection aan WDP 2012
« Antwort #1 am: 02. Dezember 2019, 19:02:12 »
Beste Guus,

Goed dat je weer bezig bent, hopelijk gaat het spoedig nog weer wat beter met je.
Wat je vraag betreft, ga naar bestand en dan naar systeem instellingen, je krijgt dan het venster: systeem-instellingen. Klik daar op het tabblad externe software, dan kom je op het blad Collection daar geef je aan van welke versie je de licentie hebt, en geef je via de mappen aan waar het programma Collection staat.
Ik heb er van het tabblad Collection een afbeelding bij gedaan.

Kom je er niet uit, meld je dan weer, doe ik er meer afbeeldingen bij.

Met groet, Henk

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10

Offline GuusJ

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 132
  • Ort: De Lutte, Nederland Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Koppelen data van Collection aan WDP 2012
« Antwort #2 am: 04. Dezember 2019, 18:48:08 »
Hallo Henk,

Bedankt voor je antwoord. Ik wist niet meer hoe dit werkte. Ik heb alles ingesteld volgens jouw bijgevoegde afbeelding. Maar ik krijg nu een foutmelding. Zie afbeelding. Wat zie ik hier over het hoofd ?

Vandaag weer een gesprek gehad m.b.t. het herstel. Zoals het er nu naar uitziet mag ik er van uitgaan dat er
van verder herstel geen sprake meer kan zijn. Ik moet nu leren om te gaan met de (on)mogelijkheden die er zijn ontstaan na de herseninfarcten.

Met groet, Guus

Zu diesem Beitrag gehören 2 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
« Letzte Änderung: 04. Dezember 2019, 19:11:30 von GuusJ »
WinDigipet Premium 2012 NL, Märklin 3-rail,
Märklin h0 NS, Artitec NS
  • Win-Digipet-Version:
    2012 Premium Edition NL
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows 8.1 Pro

Offline H.v.d.Oosterkamp

  • Moderator
  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 536
  • Ort: Culemborg Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Koppelen data van Collection aan WDP 2012
« Antwort #3 am: 04. Dezember 2019, 20:37:32 »
Beste Guus,

Wat je laat zien zijn de loc afbeeldingen van WinDigipet, je moet echt naar het tabblad externe software.
Op de bijgevoegde foto, in mijn bijdrage kan je zien hoe je het in moet stellen. Via klikken op de mappen kan je dat opzoeken.

Met groet, Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10