Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
.
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Übersicht
Forum
Hilfe
Suche
Einloggen
Registrieren
Datenschutz
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
(Moderatoren:
Stefan Lersch
,
H.v.d.Oosterkamp
) »
melding
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
Drucken
Seiten: [
1
]
Autor
Thema: melding (Gelesen 183 mal)
Cois
Mitglied
Beiträge: 45
Ort:
Hoboken
melding
«
am:
27. September 2024, 19:44:59 »
Krijg een melding : looptijd fout 8002 ongeldige aansluitnummer
hoe komt het er op en hoe krijg ik het eruit.
Mg Cois
Gespeichert
Win-Digipet-Version:
2015
Anlagenkonfiguration:
H0 (Uhlenbrock/Marklin)
Rechnerkonfiguration:
Pentium I3 win 10
H.v.d.Oosterkamp
Moderator
Senior-Mitglied
Beiträge: 537
Ort:
Culemborg
Re: melding
«
Antwort #1 am:
28. September 2024, 15:48:39 »
Hallo Cois,
Dat is wel heel weinig informatie, hoe dat op te lossen. Ik zou graag willen weten waar was je mee bezig in WDP,
en wat wilde je maken cq, wat moest er gaan gebeuren in WDP.
Als je dat aangeeft kan ik je misschien helpen.
Met groet, Henk
Gespeichert
Win-Digipet-Version:
Windigipet 2021.2c Premium Edition.
Anlagenkonfiguration:
Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
Rechnerkonfiguration:
Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz Windows 10
Rupert van Swol
Senior-Mitglied
Beiträge: 328
Ort:
Enkhuizen
Model trains? it's a life time journey
Re: melding
«
Antwort #2 am:
30. September 2024, 16:46:18 »
Fout 8002 in Windigipet betekent meestal dat er een ongeldig poortnummer is ingesteld. Dit kan gebeuren als de COM-poort die je hebt geselecteerd niet correct is geconfigureerd
of niet beschikbaar is.
Hier zijn een paar stappen die je kunt proberen om dit probleem op te lossen:
Controleer de COM-poort instellingen: Zorg ervoor dat de juiste COM-poort is geselecteerd in de instellingen van Windigipet.
Herstart de software: Soms kan een eenvoudige herstart van Windigipet het probleem al oplossen.
Controleer de hardware: Zorg ervoor dat alle kabels goed zijn aangesloten en dat de hardware correct functioneert.
Update drivers: Controleer of de drivers voor je hardware nog up-to-date zijn.
Rupert
Gespeichert
Win-Digipet-Version:
Win-Digipet-Version: 2021.1.13
Anlagenkonfiguration:
2-Leiter, Lodi Rektor; 3x Lodi Booster; Lodi LX S882.+ 8x Lodi GBM8v2, Lodi S88 CM + 2x Lodi RM16+; Lodi Shift +8x DW-DC+4x 16-SD-DFL, Lodi Con
Rechnerkonfiguration:
IntelNUC8i7HVK /32GB Ram /Radeon™ RX Vega M GH /Windows 11 Profi edition
Drucken
Seiten: [
1
]
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
(Moderatoren:
Stefan Lersch
,
H.v.d.Oosterkamp
) »
melding