Win-Digipet Nederlandstalig forum > Win-Digipet Nederlandstalig forum

draai schijf

(1/1)

Cois:
heb een Fleischmann draaischijf analoog werkt goed en heb deze met LDT Tec uitgerust.
Nu heb ik WDP 1500 en een baan plan gemaakt met draaischijf als ik er sporen in leg krijg een melding er zijn geen eindstukken vind deze niet terug in het program er staat wel een buhnen gleis in als ik het aanklik krijg ik een kader en vind daar niets van terug in mij documentatie.
Wat is dit en hoe moet ik doen

Peter R.:
Cois

Kijk hier eens

https://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=80833.0

groet Peter

B.Doorduin:
Beste Cois,

Ik heb zojuist mijn project met de Fleischmann draaischijf afgerond. Ook ik stuur deze aan via een LDT-TEC. Het implementeren in WDP is best moeilijk. Daarvoor moet je behoorlijk bedreven zijn in WDP. In ieder geval moet je goed kunnen tekenen en daarna de rijwegen aanmaken. Die moet je handmatig aanmaken met het camera'tje. Ook de kennis van het werken met bv tellers en het stellen van voorwaarden is een must.
Ik ben jaren terug begonnen met WDP en heb de Draaischijf destijds wel digitaal gemaakt maar nog niet in WDP geïmplementeerd. Dat heb ik de afgelopen periode gedaan.
Een groot voordeel heb je wel tov van mijn project. Jij werkt met de nieuwere versie van WDP. Daarin is alles een stuk makkelijker en je hebt beduidend meer mogelijkheden. Ik heb zo'n beetje alles zelf moeten uittesten en opzoeken.
Vwb het opzoeken van eindstukken in de tekening.... zie bijlage.

Ik kan niet beoordelen hoe je kennis is van deze WDP materie maar zorg er voor dat je de basis van WDP goed kent voor je hiermee echt aan de slag gaat.
Ik heb zelf zeker een aantal jaren moeten wachten tot ik vond dat ik redelijk bedreven was in het werken met WDP.

Het geeft mij echt veel voldoening als ik zie hoe het nu werkt.

Succes

Cois:
Ben er al een tijd mee bezig en doe veel proeven en testen en vragen stellen.
Werk met tellers. afstand in tijd met geijkte lok's en dat begint zijn vruchten af te geven ik word beter en beter.
Heb ook ervaring gehad met cnc besturing ven metaal bewerking machines.
En ben ook in een club waar ik bijstand krijg maar sommige dingen vraag ik aan het Forum.
Zal de info die u geeft bestuderen
Mvg Cois

Navigation

[0] Themen-Index

Zur normalen Ansicht wechseln