Win-Digipet Nederlandstalig forum > Win-Digipet Nederlandstalig forum

Veranderen na een Treinrit

(1/2) > >>

John vd Ploeg:
Hallo,

Ik heb een vraag om vanaf een ene Treinrit naar een andere Treinrit of Rijweg te komen. Zonder dat dezelfde treinrit steeds opnieuw 'gelezen' wordt
In mijn voorbeeld zie je op het bijgevoegde plaatje dat ik begin met een treinrit (rondje over spoor 1 ) 001>001 vervolgens wil ik middels een rijweg naar 001>002.

Wanneer je met rijwegen werkt kan dan gemakkelijk met een teller (0 is bijvoorbeeld rechtdoor en 1 bijvoorbeeld afslaan) maar kan ik dat ook na een treinrit gebruiken?

Alvast bedankt.

Gr John 

H.v.d.Oosterkamp:
Beste John,

Wil je met een andere trein de volgende treinrit maken of met dezelfde. Zoals ik het zie is de eerste rit een pendelrit, en de volgende een gewone treinrit. Dus de eerste rit gaat vanzelf door, en na de volgende rit stop die rit, dan is het klaar op het pendelen na. Dus er is weinig te kiezen voor WDP.

Hopelijk heb je hier iets aan, met groet, Henk

John vd Ploeg:
Beste Henk,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik wil eigenlijk met de zelfde loc aan het einde van deze ronde een andere toer maken dus het rondrijden stoppen.

Gr John

H.v.d.Oosterkamp:
Beste John,

Dan moet je geen pendel maken van de eerste rit, maar gewoon 1 rit, en maak dan van die tweede rit ook een gewone rit, maar 1 minuut later, of een halve minuut. Je kan er ook een vervolg rit van maken. Dan volgen ze elkaar op.

Met groet, Henk

John vd Ploeg:
Hallo Henk,

Dank je voor jouw oplossing ik ga ermee aan het werk.

Groet John

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

Zur normalen Ansicht wechseln