Autor Thema: Lenz omruilactie  (Gelesen 4182 mal)

Offline Rupert van Swol

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 311
  • Ort: Enkhuizen Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Model trains? it's a life time journey
Lenz omruilactie
« am: 01. Mai 2019, 18:18:24 »
Beste WDP met een Lenz centrale

Lenz heeft weer een omruil actie.
Na 5 jaar van het aankondigen van de nieuwe centrale , biedt Lenz de optie om de oude centrale om te ruilen  :).
En dit na de eerste actie om de hand controllers  LH 100 om te ruilen hoe oud dan ook,  tegen een schappelijke vergoeding , wordt nu de gelegenheid aangeboden om de centrale om te ruilen.
Gaat erg makkelijk, service document downloaden van website downloaden , alles invullen en deze opsturen met de centrale naar Lenz.
Binnen 5 werk dagen belde de koerier aan de deur en had ik de nieuwe centrale in huis.
Rekening kon ik gewoon achteraf betalen.

onderstaand link naar de actie
https://www.lenz-elektronik.de/digitalplus-zentrale-lzv200-tauschen.php

met vriendelijke groet,
Rupert van Swol
  • Win-Digipet-Version:
    Win-Digipet-Version: 2021.1.13
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi Rektor; 3x Lodi Booster; Lodi LX  S882.+ 8x Lodi GBM8v2, Lodi S88 CM + 2x Lodi RM16+; Lodi Shift +8x DW-DC+4x 16-SD-DFL, Lodi Con
  • Rechnerkonfiguration:
    IntelNUC8i7HVK /32GB Ram /Radeon™ RX Vega M GH /Windows 11 Profi edition

jlt

  • Gast
Re: Lenz omruilactie
« Antwort #1 am: 01. Mai 2019, 21:28:10 »
Hallo Rupert,

Een nette service van Lenz.

Mvg,
Jan

Offline Ruben Derks

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 112
  • Ort: Groesbeek Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Ruben Derks
    • Ruben Derks
Re: Lenz omruilactie
« Antwort #2 am: 09. Mai 2019, 11:51:27 »
Hoe bevalt deze centrale jou? Qua verbinding met de pc, en met de LH100 en LH101?

Groeten Ruben
NS en DB jaren 50/60/70 |
Lid van Win-Digipet op de rails
https://www.rubenderks.nl
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021 Premium Edition Deutsch
  • Anlagenkonfiguration:
    Tillig HO | Roco, Fleischann,Trix, ESU, Artitec, Philotrain &ampampampampamp Weinert|
  • Rechnerkonfiguration:
    Dell Latitude L5400 | Win10 i5 16GB 256GB

Offline Rupert van Swol

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 311
  • Ort: Enkhuizen Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Model trains? it's a life time journey
Re: Lenz omruilactie
« Antwort #3 am: 11. Mai 2019, 22:35:23 »
Deze centrale is net als de oude als een "panzer",  daar heb ik 20 jaar mee gereden, zonder ooit uitval te hebben gehad. De nieuwe handregelaar is echt geweldig , logisch van opbouw verlicht scherm en leest railcom uit. Elke handset kan 16 rijwegen opslaan met terugmeld bewaking. Ik heb twee nieuwe LH101 om gewisseld dus ik kan 32 rijwegen in programmeren. dit is gedaan voor de grote banen clubs.
Ook de Viesman armseinen met railcom communiseren blijkbaar terug naar de centrale en vervolgens naar de Handregelaar.
Ook is de xpress bus aangepast bandbreedte is verhoogd voor railcom communicatie nu draait versie 3.8 .
Weet wel dat ecos en zimo toestemming heeft gekregen van Lenz om een verborgen gedeelte van het railcom protocol te gebruiken. Lenz is patenthouder van Railcom.
Mijn rollend materiaal in spoor nul is ook van Lenz, en dan kom je vroeg of laat dat een wissel decoder van een hollands merk soms een steekje laat vallen. Ok de prijs is er ook naar.  Traject bewaking met het LENZ abc systeem is echt heel goed , de trein stopt onafhankelijk met welke snelheid dan ook op de streep .Komt door de snelheid meting op de as door de decoder. die Cv instellingen moet je wel uit zetten bij het gebruik van WDP.
Maar als WDP de lok over de stopsectie heen laat gaan dan treedt de lenz ABC wel op, stopt de trein direct.
Probeer een centraleLZV 100  op marktplaats te scoren voor 30 euro omruilen kost je 150 en dan heb je een koopje voor 180 euro.
met vriendelijke groet,
Rupert van Swol
  • Win-Digipet-Version:
    Win-Digipet-Version: 2021.1.13
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi Rektor; 3x Lodi Booster; Lodi LX  S882.+ 8x Lodi GBM8v2, Lodi S88 CM + 2x Lodi RM16+; Lodi Shift +8x DW-DC+4x 16-SD-DFL, Lodi Con
  • Rechnerkonfiguration:
    IntelNUC8i7HVK /32GB Ram /Radeon™ RX Vega M GH /Windows 11 Profi edition