Autor Thema: iZNF in combinatie met profielen.  (Gelesen 4529 mal)

Offline Ronald Meijer

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 275
  • Ort: Veluwezoom Ort bei GoogleMaps suchen nl
    • You Tube kanaal Arnhegen
Re: iZNF in combinatie met profielen.
« Antwort #15 am: 01. August 2020, 17:19:10 »
Harry

Snelheden gedefinieerd in goede profielen gaan altijd boven die in de rijweg, volgens mij worden vervolgschakelingen zoals die zijn opgegeven in de rijwegen wel gewoon uitgevoerd.

Jou profiel is echter niet in orde, zie de opmerking van Henk je moet elke regel wel koppelen aan een RMK, dus dat het dan niet goed gaat is niet vreemd.

JE wilt niet stoppen in profiel zeg je maar wat wil je eigenlijk wel bereiken met het profiel dat je laat zien?

Groet

Ronald



Offline stuiverman

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 115
  • nl
Re: iZNF in combinatie met profielen.
« Antwort #16 am: 07. August 2020, 14:11:38 »
Beste Henk. Toch nog even terugkomen op het probleem. Nu helemaal in beelden.

Zu diesem Beitrag gehören 2 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
en de groeten van Harry
  • Win-Digipet-Version:
    WDP2018premium.c
  • Anlagenkonfiguration:
    Nspoor DR5000usb met DR4088s en DR4018s

Offline H.v.d.Oosterkamp

  • Moderator
  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 536
  • Ort: Culemborg Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: iZNF in combinatie met profielen.
« Antwort #17 am: 08. August 2020, 16:03:51 »
Beste Harry,

Ik ga er van uit de jou trein moet stoppen.  Gebruik gewoon de standaard instelling van de profielen.
Zie bijgaande schermafbeelding. Met dat profiel stopt je een trein op een station.

Misschien dom van mij maar ik begrijp eigenlijk niet, wat je nu precies wilt bereiken met dat profiel.

Met groet, Henk (vanaf mijn treinen-zolder 43 graden......)


Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10