Autor Thema: Hulp gezocht bij opzetten baanplan in WDP  (Gelesen 1316 mal)

Offline GuusJ

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 132
  • Ort: De Lutte, Nederland Ort bei GoogleMaps suchen nl
Hulp gezocht bij opzetten baanplan in WDP
« am: 26. Dezember 2019, 13:20:54 »
Beste WDP gebruikers,

Ik heb vorig jaar november twee keer een herseninfarct gehad. En deze hebben nogal wat "schade" achtergelaten.
Vanuit veel kanten krijg ik gelukkig hulp aangeboden om mijn hobby toch nog te kunnen blijven uitvoeren.
Ik ben weer bezig met de bouw van een nieuwe modelbaan. Het baanplan in uitgewerkt en definitief.
Ben in het bezit van een licentie WDP 2012 Premium Edition. Ik ben een paar weken bezig om dit plan over te zetten naar WDP. Maar kom er gewoon niet uit. En dus heb ik maar besloten of ik via deze weg hulp hierin vinden kan.
Ik heb nu een beeldscherm met een resolutie van 3440 x 1440. En weet niet (zeker) of ik WDP 2012 over meerdere schermen kan verdelen. Ik loop er over na te denken om twee nieuwe schermen te gaan kopen met een resolutie van 3840 x 2160.

Wie kan of wil mij hierin helpen ? Het gaat in eerste instantie om het opzetten van het plan in WDP. En wel zo dat het op één of twee schermen past. Ik wil het toepassen van de RM's enz zelf doen ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Geïnteresseerden mogen via een PB mij een bericht sturen.

Met groet, Guus


WinDigipet Premium 2012 NL, Märklin 3-rail,
Märklin h0 NS, Artitec NS
  • Win-Digipet-Version:
    2012 Premium Edition NL
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows 8.1 Pro

Offline H.v.d.Oosterkamp

  • Moderator
  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 536
  • Ort: Culemborg Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: Hulp gezocht bij opzetten baanplan in WDP
« Antwort #1 am: 27. Dezember 2019, 12:16:50 »
Beste Guus,

Ik gebruik 2 schermen, op 1 scherm het sporenplan en op het andere de TRA-inspecteur, loc-control's
en de diverse andere. Mijn beeldscherm instellingen zijn 1920 X 1080.

Met groet, Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10