Autor Thema: Vraag over Backups WDP.  (Gelesen 3354 mal)

Offline Riny

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 671
  • Ort: Oost-Souburg/Netherlands Ort bei GoogleMaps suchen
    • http://www.modelspoorh0.nl
Vraag over Backups WDP.
« am: 06. März 2007, 15:19:04 »
Beste Forumleden,

Ik heb de volgende vraag.
Is het mogelijk de backup van de (kantoor/office) 9.2 NL versie te laden in de (kantoor/office) 9.2 Duitse versie, dus in te lezen?

Als dit mogelijk zou zijn is het voor bepaalde oplossingen wel makkelijk om elkaar bij te staan.

En is het ook mogelijk om een bestand van ± 2 Mb aan dit bericht als bijlage te koppelen?

Ik ben benieuwd.    
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.


Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.



"Model Railway Workshop"

Offline Gerard Moggré

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 514
Re: Vraag over Backups WDP.
« Antwort #1 am: 06. März 2007, 18:26:29 »
Hallo beste Riny,

Dat is geen probleem. Ik heb zojuist de (Nederlandse) backup die je mij "gezipt" hebt gestuurd, zonder enkele moeite in mijn (Duitse) bureauversie kunnen laden en bekijken. Alleen blijven alle instellingen bij mij natuurlijk in de Duitse taal staan. Over het aantal mb's als bestand staat het volgende "De datagrootte is begrensd op 2512000 Bytes, dus zo'n 2,5 mb.. Je zou het kunnen uitproberen op het testforum.

Met vriendelijke groeten,
Gerard    

Offline wissels

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 207
  • Ort: Nederland - Bollenstreek Ort bei GoogleMaps suchen nl
    • 3railforum
Re: Vraag over Backups WDP.
« Antwort #2 am: 07. März 2007, 00:20:21 »
Hallo Riny,

ja je moet echter wel zorgen, dat je met dezelfde versie werkt als degene naar wie het bestand toe gaat, je kan de bestanden niet meer met een lagere versie openen, aangezien ze bij openen gelijk geconverteerd worden naar de huidige versie.

met vriendelijek groet,

Walter  
  • Win-Digipet-Version:
    Wdp 2021 Premium Edition
  • Anlagenkonfiguration:
    Märklin Pendelbahn zum Demo, Testbahn mit CS1R zum Club, Ho Bahn mit Ecos zur Hause
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows

Offline Riny

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 671
  • Ort: Oost-Souburg/Netherlands Ort bei GoogleMaps suchen
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: Vraag over Backups WDP.
« Antwort #3 am: 07. März 2007, 11:25:14 »
Beste Walter,

Bedankt voor je bijdrage.
In zekere zin is dit logisch te begrijpen natuurlijk.
Deze situatie doet zich bij de meeste programma's voor daar ben ik inmiddels door schade en schande ook al achter gekomen

(Stom hé?)


     
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.


Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.



"Model Railway Workshop"