Win-Digipet Nederlandstalig forum > Win-Digipet Nederlandstalig forum
Draaischijf handleiding WDP _ PiCommIt
Kees Polm:
Hallo allen,
misschien is het voor de dinasys draaischijfbestuurders oud nieuws, maar ik las vandaag de update info 15.2 door en zag dat er nu een mogelijkheid is om een opdracht 180 gr. draaien te geven.
Ik had er zelf al een werkende noodoplossing voor verzonnen, maar dit is natuurlijk beter.
Een turnsymbool plaatsen met als decodernr. 201.
E.e.a is alleen mogelijk als je de IDS hebt ingericht.
Gr. Kees
Kees Polm:
Hallo allen,
voor diegenen die net als Luc een functiedecoder onder de brug willen inbouwen om verlichting in het draaischijfhuisje te kunnen schakelen, is er een veel beperkter maar eenvoudige oplossing.
natuurlijk moet je een functiedecoder onder de brug monteren, maar het schakelen daarvan kan ook op een andere manier.
Voor elke lok die gebruik maakt van de draaischijf kun je in het lok tabblad Funktionsdecoder het decodernr.
van de decoder verknupfen en een symbool meegeven. Vervolgens kun je in een profiel de verlichting schakelen. E.e.a kan natuurlijk alleen maar als er nog geen functiedecoder is ingevoerd voor bv. rijtuigverlichting.
Gr. Kees
Peter R.:
Heren
Ik ben weer aan het draaischijven. Hij draait van aan sluiting tot aan sluiting ,Win-Digipet bedient.
Hij draait echter maar een kant op. Bob ( hoofdstuk 5 ) geeft aan dat: Als het goed gedaan is zal nu de draaischijf intelligent zijn en zal zelf de juiste keuze maken en de lok goed op de sporen zetten. Ook zal hij vanaf nu de kortste weg kiezen naar zijn doel.
Hoe kon ik terug in de intelligente draaischijf editor om mijn instellingen aan te passen en de schijf de kortste weg kiest
Dan kan ik weer verder met Hoofdstuk 6
Groet Peter
Peter R.:
Heren
Opnieuw geprogrammeerd volgens Hfst 5 ,het werkt twee kanten op
Groet Peter R.
Michiel:
Bob hartelijk dank
Ik heb de gebruiks aanwijzing geprint en de draaischijf werk naar behoren.
Zowel lings om als rechts om.
Bedankt mooi werk
Navigation
[0] Themen-Index
[*] Vorherige Sete
Zur normalen Ansicht wechseln