Win-Digipet Nederlandstalig forum > Win-Digipet Nederlandstalig forum

Windigipet Gebruikersgroep Nederland

(1/3) > >>

Bob Vermeulen:
Hallo alle Windigipetters,

Allereerst wensen we jullie natuurlijk weer een heel mooi WDP jaar toe met weer veel WDP plezier.

Nu de nieuwe versie 2021 weer een beetje begint door te dringen in onze gelederen is het misschien wel weer eens op zijn plaats om eens een teken van leven te geven over de "Windigipet Gebruikersgroep Nederland"

Helaas door de Corana liggen onze maandelijkse bijeenkomsten stil maar zijn we toch als vriendenkring nog onderling zeer actief (vooral via de app en teams). Helaas zijn we nog steeds niet bij de 100ste maandelijkse bijeenkomst gekomen, maar als het dit jaar een beetje mee zit dan zullen deze mijlpaal toch wel gaan halen.

Gelukkig hebben we alle expertises in huis om ook de versie 2021 weer lekker door te spitten en alle vernieuwingen weer onder de loep te nemen in de komen maanden (jaar).

Wij wensen jullie dan ook veel plezier en als het effe mee zit dan komen we binnen kort weer met een lijst met date
van onze maandelijkse bijeenkomsten.

mvrgr Windigipet Gebruikersgroep Nederland

B.Doorduin:
Dames, heren WDP'ers

Ik wens alle WDP'ers een heel fijn, gezond en uitdagend jaar toe. Dat zal wel loslopen met WDP 2021 op de plank.
Ik kijk uit naar komende donderdag 13 jan. dan zien we elkaar weer, digitaal weliswaar, maar dat mag de pret niet drukken. Ben benieuwd naar de ervaringen met de nieuwe WDP versie en de overige vorderingen met de banen.
Gebak met koffie/thee, staat klaar....?;) ;D

Tot donderdag

Bob Vermeulen:
Hallo WDPers,

Stipt gisteravond 19:30 was er weer een WDP meting (via TEAMS).
Het was weer zoals van ouds (afgelopen jaar is al weer ver weg).
Een ieder kon weer met zijn probleempjes komen en die werden dan weer behandeld en afgevinkt.
De nieuwe versie 2021 was goed ontvangen en de installatie heeft dan ook geen problemen opgeleverd. Wel is het nog hevig wennen aan de nieuwe namen van de diverse onderdelen.
Waarschijnlijk slijt dat in de komende maanden ook wel weer en over een jaar weten we niet beter.
Punten die al zo de revue passeerde:

- Voertuig databank
- Systeem instellingen
- Rückmeldungs-Konfiguration (is niet in het Nederlands vertaald!)
- Rijweg editor
- Manuelle fahrten im program vervolgen.... (ook niet vertaald)
- Stoppen voor een sein (perron)
- Gebruik van Boosters

en nog vele andere leuke WDP dingen.

Natuurlijk ook veel bij gepraat over van alles en nog wat
- Hondekoppen
- Wissel beveiliging

De volgende bijeenkomst is geplant op 10 februari weer om 19:30

Ook mee doen................  :-*

mvrgr Bob


Bob Vermeulen:
Goede morgen allen,

Velen weten het al maar as. zaterdag is weer de eerste live bijeenkomst van de WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland. Het zal de laatste zijn in Ochten. De volgende zal op een nieuwe locatie zijn met ook weer vele mogelijkheden.
We gaan natuurlijk weer beginnen met bijpraten en dan aan de slag met de nieuwe versie.

mvrgr Bob

B.Doorduin:
Heren,

Echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn, ik ben nog niet voldoende hersteld van een zware griep. ik wens jullie veel plezier samen en hopelijk tot volgende maand.

Ik neem aan dat de div koeken zullen smaken!  ;D ;D

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

Zur normalen Ansicht wechseln