Autor Thema: coorectie eerdere mail van vandaag (14.12.2013)  (Gelesen 2047 mal)

Offline belleboombaan

  • Junior-Mitglied
  • Beiträge: 2
  • Ort: Roermond. Nederland Ort bei GoogleMaps suchen
coorectie eerdere mail van vandaag (14.12.2013)
« am: 14. Dezember 2013, 09:34:41 »
Beste Forum collegae,
Bas, heeft mij zojuist verteld, dat ik mijn eerste mail aan jullie op een verkeerde plaats heb geplaatst.
Als je dit wil lezen, ga dan naar: nederlandstalige forum/download WDP2012.2
Groeten henk de witte, roermond
  • Win-Digipet-Version:
    WDP2012.1
  • Anlagenkonfiguration:
    Maerklin HO, M-rails, 4 nivo's, 2 interfaces M6050 voor ca 400 Wissels en seinen en thans 152 locs, Magneetartikelsturing met Maerklin K83, Terugmelding Maerklin S88 en LDT-HSI-88, stroomvoorziening met 23 Maerklin trafo's en 22 M-boosters en 5 lichttrafo's. De baan omvat weinig scenery, maar is wel geheel voorzien van een werkende bovenleiding. De WDP besturing alleen nog op nivo 3 en 4 en blijft een moeizame uitdaging!
  • Rechnerkonfiguration:
    HP pavilion ZD 8000, besturing XP

Offline B.Doorduin

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 207
  • Ort: Bergen op Zoom Ort bei GoogleMaps suchen nl
Re: coorectie eerdere mail van vandaag (14.12.2013)
« Antwort #1 am: 14. Dezember 2013, 15:56:56 »
Beste Henk.

Nou het is dus eindelijk gelukt om actief op het forum te zijn. Het was maar een kleinigheidje waarom het niet lukte. Je zult nu in je mailbox een systeemmailtje ontvangen waarin een link staat naar mijn reactie.

Onthou goed dat je alleen op de hoogte gehouden wordt (via mail) van reacties op:

Topics die jij open.....
en van topics waar jij al een keer op gereageerd heb.

Onthou dit goed!!!!!
Dat op de hoogte houden via systeemmailtjes kan je ook stoppen, hoe dit moet zie je in elk systeemmailtje

Gr
Bas  ;D
Deelnemer Windigipet Gebruikersgroep Nederland
Vriendelijke groet
Bas Doorduin
  • Win-Digipet-Version:
    2009PE
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco DCC, 2-Rail, Twin Center, HSI-88, TT-DEC, Epoche I-III, schaal H0, rollend materiaal: Duits...
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows10