Win-Digipet Nederlandstalig forum > Nederlandstalig Stamtafel

vraag over bijeenkomst van mei

(1/2) > >>

Eric Baan:
hallo,


In  het verslag over de bijeenkomsten  stond het volgende ...


--- Zitat ---WinDigipet maakt geen kopie of zet de kopie ergens anders neer. Dit probleem heeft meer aandacht nodig en is nog niet opgelost.
--- Ende Zitat ---

Wat wordt hier precies mee bedoeld ?

B.Doorduin:
Hoi Eric

Is heel eenvoudig: een WDP gebruiker had problemen met zijn aangeschafte WDP2015 (small version).

Zijn probleem was: dat WinDigipet geen kopie maakte of deze zette de kopie ergens anders neer. Dit probleem hebben we proberen op te lossen maar heeft meer aandacht nodig en is nog niet opgelost. Het probleem moet gezocht worden in een update die geïnstalleerd is. Na de update had de persoon in kwestie dit probleem.

Gr
Bas

jlt:

--- Zitat von: B.Doorduin am 18. Mai 2016, 09:43:31 ---
Het probleem moet gezocht worden in een update die geïnstalleerd is. Na de update had de persoon in kwestie dit probleem.


--- Ende Zitat ---

Hoi Bas,

Dit probleem ligt niet aan de update.

Heb zelf zojuist de Small versie WDP 2015.1b uitgeprobeerd en geeft geen problemen bij het kopiëren van een project bestand. (als je dat bedoeld ??. Je en/of jullie moeten wat duidelijker in zijn over welke kopieën het gaat) 

De kopieën van een project gaat altijd onder de map van projecten en niet onder de Backup.
Dat Back up map is een lege map waar je voor jezelf een eigen project kan onderbrengen.

Ik heb als screenshot bijgevoegd dat ik zojuist een kopie hebt gemaakt en onder die map project automatisch wordt opgeslagen. ::) ::)

Screenshot 1= zichtbaar kopie dat aktiv is
Screenshot 2 = onder de map Project is de gekopieerde project zie blauwe pijl, en de rode pijl is waar het is opgeslagen.

Update: screenshot 3 en 4 geven de mogelijkheden aan dat je zelf kan kiezen naar welke directory het project wordt opgeslagen. Zie in de beiden screenshots de rode kaders.
 

Bob Vermeulen:
Hallo,

Het probleem was  (is) zoals Bas het omschreef.
We hebben zelfs de small versie er weer afgehaald opnieuw geïnstalleerd en de 2015.1b  weer gedraaid.

Op doe PC is iets vreemd gaande. Ondanks dat we de 2015.1b hadden gedaan werd deze niet door de versie niet verwerkt. Dat bleek toen we een project weer van de USD gingen halen toen kregen we de opmerking dat
"een onder 2015.1b bewaarde file niet werd geaccepteerd door de geïnstalleerde small versie 2015" ik denk dat ondanks 2x toe 1b installeren de small versie nog steeds 2015 was.

Er moet dus wat ander aan de hand zijn.

mvrgr Bob

jlt:
Hallo ??,

Ik heb het te vermoeden dat jullie waarschijnlijk niet de juiste Update voor Small version hebben genomen.

Zie onderstaande link.

http://www.windigipet.de/foren/index.php?page=menu_de_0701_01_00_page_downloads2012

Namelijk dat zowel de Voll version als de Small Version dragen dezelfde Update naam 2015.1b

Voor de Small Version gebruik men de Update Small Edition.
En uitpakken in de C/: dir WDP Small.

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

Zur normalen Ansicht wechseln