Win-Digipet Nederlandstalig forum > Nederlandstalig Stamtafel

Blok wordt niet vrijgegeven

(1/3) > >>

Antoon kG:
Het blok met RMK 54 wordt schijnbaar na een aantal passages niet meer vrijgegeven. Om de situatie duidelijk over te brengen heb ik een foto van WDP in de mutatie modes en een foto met de situatie dat in de linker onderhoek een vier blokjes geel blijven aangehecht. Het bovenste blokje is van een ongedetecteerde sectie. Het blokje daaronder is van de wissel(stand) en overige 2 blokjes behoren bij RMK 54. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Er gaat dan geen trein meer over dit blok.

H.v.d.Oosterkamp:
Beste Antoon,

Wat meer informatie zou jou probleem misschien gemakkelijker oplosbaar maken.
B.v. Gebeurt het tijdens een treinrit, of tijdens een start - doel rit, rij je een pendel enz.

Met groet, Henk

Bob Vermeulen:
Hallo,

Ja, ik heb wel een idee  ;)
Als ik de situatie zo bekijk is het een soort tussen blok en zal het gebeurd zijn tijdens een FS met folgfahrt.
Als dat zo is dan is het vermoedelijk een software probleem en daar wordt aan gewerkt.
Je kan dat voorkomen (tijdelijk) om de FS nog een keer vrij te maken (K2 in vullen bij vrijgaven) met het volgende eerste contact van het opvolgende FS.

Heb je daar wel vaker last van of is dit de eerste keer?
Het kan ook zijn dat het wat anders is dus wat meer informatie zoals Henk schrijft is ook welkom.

mvrgr Bob

Sven Spiegelhauer:
Hallo Antoon,

stelle doch bitte eine Datensicherung ein.

Ronald Meijer:
Hoi Antoon,


--- Zitat von: Bob Vermeulen am 29. Januar 2019, 11:29:27 ---Hallo,

Ja, ik heb wel een idee  ;)

--- Ende Zitat ---

ja ik denk ik ook,  ;) .

Dat lijkt me hetzelfde als mijn probleem zoals ik eerder heb gepoogd te bespreken op het forum.

Zoals Bob aangeeft wordt aan dat issue inmiddels hard gewerkt in Duitsland en oplossing lijkt in zicht.

De fix die Bob aangeeft werkt goed bij mij, maar kun je niet altijd en overal op je baan toepassen.

Groet

Ronald

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

Zur normalen Ansicht wechseln