Autor Thema: µCon-Manager Generator activeren in WDP 2018  (Gelesen 2090 mal)

Offline Rupert van Swol

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 311
  • Ort: Enkhuizen Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Model trains? it's a life time journey
µCon-Manager Generator activeren in WDP 2018
« am: 26. Dezember 2020, 16:43:23 »
Hallo Forum leden,
Ik ben momenteel voor een WDP gebruiker om zijn baanplan beter in te regelen.

Er is plaats om meer dan dertig treinen tegelijk te laten rijden, maar de huidige centrale loopt dan tegen de grenzen van de ontwerp specificatie aan. bevestigd door de fabrikant.

Deze WDP gebruiker , gebruikt voor de aansturing van de baan, hardware van LS Digital, welke bestaat uit;
3X LS S88 manager, waarop de terugmeld decoders (met in totaal 1248 poorten . :) op zijn aangesloten.

2 x µCon-Manager Generator met elk daar 4 µCon-Boosters. ( 16 stroom kringen ) 
Alles is LAN base georiėnteerd en lopen over een Netgear actieve switch.

De logische en beste technische oplossing zou zijn,  om de µCon-Manager Generator in te zetten voor de aansturing van deze zeer grote baan.

Ik zie wel beiden LS manager ingevuld staan bij de interface en ook de bijbehorende groene bolletjes zijn ook actief als de software actief is,  met vermelding van het IP adres.

Dus er is communicatie tussen WDP en µCon-Manager Generator, maar elke vorm van besturing vanuit WDP blijft uit.

We hebben ook een quik & dirty getest gedaan of de µCon-Manager Generator wel werkt . Echter in een andere software omgeving geen problemen met de bediening van seinen , wissels en Locomotieven waargenomen

Ik zal zoals gebruikelijk bij mij,  ergens een setting over het hoofd hebben gezien

in afwachting van feedback

met vriendelijke groet.
Rupert van Swol
  • Win-Digipet-Version:
    Win-Digipet-Version: 2021.1.13
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi Rektor; 3x Lodi Booster; Lodi LX  S882.+ 8x Lodi GBM8v2, Lodi S88 CM + 2x Lodi RM16+; Lodi Shift +8x DW-DC+4x 16-SD-DFL, Lodi Con
  • Rechnerkonfiguration:
    IntelNUC8i7HVK /32GB Ram /Radeon™ RX Vega M GH /Windows 11 Profi edition

Offline Rupert van Swol

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 311
  • Ort: Enkhuizen Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Model trains? it's a life time journey
Re: µCon-Manager Generator activeren in WDP 2018
« Antwort #1 am: 20. Januar 2021, 21:19:57 »
Is afgehandeld door Marcus , wordt niet ondersteund .
  • Win-Digipet-Version:
    Win-Digipet-Version: 2021.1.13
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi Rektor; 3x Lodi Booster; Lodi LX  S882.+ 8x Lodi GBM8v2, Lodi S88 CM + 2x Lodi RM16+; Lodi Shift +8x DW-DC+4x 16-SD-DFL, Lodi Con
  • Rechnerkonfiguration:
    IntelNUC8i7HVK /32GB Ram /Radeon™ RX Vega M GH /Windows 11 Profi edition