Win-Digipet Nederlandstalig forum > Win-Digipet Nederlandstalig forum

pc gecracht

(1/1)

Cois:
mijn PC in het treinkot is gecrasht ,heb een andere PC waar ik WDP 2015 op laad .
Het volgende doet zich nu voor wil een stick die het trein plan heeft en heeft een upgrade gehad C2 .
krijg een bericht dat het dat het project niet kan geladen worden  C2 niet aanwezig
Heb een stick waar c2 op staat hoe moet je te werk gaan om om deze op te laden  zodat ik verder kan werken.
Mvg Cois

Rupert van Swol:
Hallo
WDP 2015 die nu op een andere computer is geïnstalleerd, upgrade naar de versie van het baanplan op de Backup USB stick is het proberen waard.
Als het bestand corrupt is op de USB stick.
Maak een nieuwe database aan , en sleep de oude ( gekopieerde bestanden erin, dan Database repareren en vingers kruisen bij het opstarten.

groet

Rupert

Cois:
Heb gelukkig een stick waar het program is gemaakt op deze home pc waar geen aansluitingen zijn met de
hard ware die gebruik ik als veranderingen worden gemaakt.
De nieuwe pc is aangesloten de centrale IB 2, LDT terugmelding en test rollen bank.
Er moeten de Duitse soft ware geïnstalleerd worden en dat is voor de nerds.
Mvg Cois

H.v.d.Oosterkamp:
Beste Cois,

2015 is toch alweer 8 jaar geleden, dus weet ik het niet meer precies. Ik dacht dat je de update 2c/C2 ?
uit moet pakken en hij dan vanzelf de update uitvoert, maar het kan ook zijn dat je eerst de update in de map windigipet 2015 moet plaatsen en dan uitvoeren. als het een exe bestand is doet hij alles zelf, gewoon dubbel klikken. dit is het enige wat ik meen nog te weten.

Met groet, Henk

Navigation

[0] Themen-Index

Zur normalen Ansicht wechseln