Autor Thema: Problemen met aanpassen profiel  (Gelesen 1804 mal)

Offline B.Doorduin

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 207
  • Ort: Bergen op Zoom Ort bei GoogleMaps suchen nl
Problemen met aanpassen profiel
« am: 27. August 2012, 09:07:37 »
Hoi allemaal,

Ik ben nog niet zo lang geregistreerd op deze site en ik wilde gisteren mijn profiel aanpassen, bv instelling wijzigen zo dat ik bij geplaatste berichten op mijn topics een email ontvang op mijn emailadres. Als ik via PROFIEL naar NOTIFICATIES EN EMAILS ga en daar instellingen wijzig en daarna dit opsla dan krijg ik een lege pagina met de volgende foutmelding:

HTTP-fout 500 internetserver. Zeg ik nu vernieuwen dan keer ik terug naar de WDP site met een melding dat het lid waarvan ik het profiel (mijn eigen profiel dus) wil wijzigen, niet bestaat.

Deze foutmelding komt ook naar voren bij enig andere wijziging die ik wil doorvoeren in mijn profielinstellingen. Bij accountinstellingen is het ondanks de foutmelding toch wel gelukt om een foto'tje en handtekening te plaatsen bij mijn profiel.

 :-\ :-\ :-\ :-\

Wie kan mij helpen?
Deelnemer Windigipet Gebruikersgroep Nederland
Vriendelijke groet
Bas Doorduin
  • Win-Digipet-Version:
    2009PE
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco DCC, 2-Rail, Twin Center, HSI-88, TT-DEC, Epoche I-III, schaal H0, rollend materiaal: Duits...
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows10

Offline Hans Biere

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 676
  • Ort: Niederlande Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Carpe diem
Re: Problemen met aanpassen profiel
« Antwort #1 am: 27. August 2012, 20:59:57 »
Bas,

in "Benutzerkonto" je emailadres ingevuld? Vervolgens bij elk bericht dat je opstelt linksonder bij "Erweiterte Optionen..." aanhaken de functie "Bei neuen Antworten benachrichtigen" en dan zou het moeten werken hetgeen jij voor ogen hebt.

Succes en groet, Hans
Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2021.2d 25 - 32
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / Systemen: ECoS 2 ( v 4.2.12 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    ASUS GL702V; Intel CORE i7; Windows 10