Win-Digipet Nederlandstalig forum > Win-Digipet Nederlandstalig forum

ITNV reageert niet

(1/2) > >>

John vd Ploeg:
Hallo,

Op mijn testbaantje wil ik via de ITNV  (intelligente trein nummer veld) mijn loc op verschillende posities laten stoppen. Alleen wat ik ook invul voor de loc stop steeds op dezelfde positie het betreft RW 003>001
Ik heb een printscreens meegestuurd, zou iemand mij van advies willen voorzien?

Alvast bedankt

Gr John
 

Bob Vermeulen:
Hallo John,

Dat beeld scherm wat je mee stuurde verteld niet zoveel over waar de trein stoppen moet.
Dat is het deel waar je de iznf instel.

Je moet bij de ZFA of FS instellen waar je de trein stoppen wilt.

Staat in het handboek omschreven en er zijn diverse publicatie op het forum om eens na te lezem.

Mvrgr Bob

John vd Ploeg:
Beste Bob,

Ik zal nog eens het handboek raadplegen maar moet een loc ook eerst ingemeten worden? want dat ving ik ook ergens op.

Gr John

Bob Vermeulen:
Hallo John,

Ja, de loks moeten ingemeten zijn want anders stopt de lok overal en nergens mar niet waar jij het wil.

Wil je betrouwbaar rijden dan is het verstandig dat je de lok in meet voor je een lok op de baan gaat zetten.
De IZNF heeft alles ondertussen met snelheid te maken en het juist berekenen van het remmen en stoppen.

mvrgr Bob 


John vd Ploeg:
Beste Bob,

Wellicht nog al wat gevraagd maar heb je misschien ook een beschrijving van het fenomeen correct inmeten en of hoe de ITNV werkt om een loc precies te laten stoppen waar ik zou willen.

Gr John

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

Zur normalen Ansicht wechseln