Autor Thema: ugraden wdp 2015 premium  (Gelesen 1231 mal)

Offline Cois

  • Mitglied
  • Beiträge: 44
  • Ort: Hoboken Ort bei GoogleMaps suchen be
ugraden wdp 2015 premium
« am: 09. Februar 2024, 15:39:58 »
wil en programma dat gemaakt is met de WDP  stick op de laptop deze doe ik in club verband zodat ik deze thuis op de pc kan plaatsen nu deze in gemaakt zonder upgrade C2 krijg de melding dat deze gemaakt is en niet wordt geplaatst op pc met upgrade C2 .
we hebben de upgrade bij WDP opgeladen maar krijgen deze NIET opgeladen op de laptop wat we ook doen.
Mvg Cois
  • Win-Digipet-Version:
    2015
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 (Uhlenbrock/Marklin)
  • Rechnerkonfiguration:
    Pentium I3 win 10

Offline Rupert van Swol

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 313
  • Ort: Enkhuizen Ort bei GoogleMaps suchen nl
  • Model trains? it's a life time journey
Re: ugraden wdp 2015 premium
« Antwort #1 am: 12. Februar 2024, 21:33:51 »
Hallo

Zoals ik het probeer te begrijpen ,wil je een upgrade instaleren op de Windigipet 2015 USB stick.
Echter je installeert een Upgrade altijd in de map "Wdigipet" op de C drive.     C:/wdigipet.
Dan worden bepaalde oude programma onderdelen vervangen door nieuwe.

De Windigipet USB is als het goed is beschermt tegen schrijven.
De WDP 2015 usb heeft twee functies,  namelijk als installatie medium en als Dongel ( elektronisch sleutel )
Je kan op een onbeperkt aantal  PC Windigipet 2015 instaleren, Maar je kan maar op 1 PC een actief en rijdend baanplan hebben ( project )

Hopelijk is dit het het antwoord op je vraag.
Had er heel veel moeite om te begrijpen wat er speelde.
Het Vlaams verschilt enorm van het Nederlands.
groet,
Rupert 
  • Win-Digipet-Version:
    Win-Digipet-Version: 2021.1.13
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi Rektor; 3x Lodi Booster; Lodi LX  S882.+ 8x Lodi GBM8v2, Lodi S88 CM + 2x Lodi RM16+; Lodi Shift +8x DW-DC+4x 16-SD-DFL, Lodi Con
  • Rechnerkonfiguration:
    IntelNUC8i7HVK /32GB Ram /Radeon™ RX Vega M GH /Windows 11 Profi edition

Offline luc diels

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 341
  • Ort: Bellegem Ort bei GoogleMaps suchen be
  • Aut viam inveniam, aut faciam
Re: ugraden wdp 2015 premium
« Antwort #2 am: 16. Februar 2024, 09:35:47 »
Hoi Rupert,

zelfs wij Vlamingen hebben moeite om te begrijpen wat Cois schrijft :D. Ik denk dat hij dit zelf niet nagelezen heeft. Ik ga hier verder geen ludieke veronderstellingen neerpennen want dat zou wel eens als niet woke begrepen kunnen worden  :'(

groetjes

Luc
Schaduwstation 1 in werking, Schaduwstation 2 in werking. hoofdpoor en nevenspoor operationeel voor hoofdtafel, scenery westheuvel kohlheim en Industriezobe west afgewerkt, de rest in progress
  • Win-Digipet-Version:
    WDP 2021.b
  • Anlagenkonfiguration:
    Märklin K&C-rails, CS3 + 3*booster Märklin, Rosoft enViessmann S88 en Märklin L88 en S88AC, MUET turntable control MC2004, All material Märklin (100loks)
  • Rechnerkonfiguration:
    DELL OPTIFLEX 9020 CORE I7 Quad Core, SSD 240GB, 4GB RAM, HPNVIDIA QUADRO, WINDOWS 10, DELL 27" MONITOR