Beste forumleden,
Ik heb mijn oficiele WPD 9.2 NL binnen en kan dus nu mijn baan gaan tekenen.
Ik vraag mij alleen af waar ik het best het schaduwstation kan tekenen (zie afbeelding) om de boel overzichtelijk te houden.

Zelf dacht aan de uiterste linkerzijde.
Heeft iemand een beter idee.
Riny,
Als ik de tekening zo zie denk ik dat je het beste in de baan editor links boven of links onder het schaduwstation kunt tekenen.
MvG
Willem
Beste Willem,
Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat ik dit maar eens gewoon ga doen.
Kan ik de "rails" over elkaar tekenen of zou ik dan de tunnel aanduidingen moeten gebruiken in de editor om dit over elkaar te tekenen?
Ik ben benieuwd.
Hallo Riny,
ik begin altijd met tekenen links boven, met dezelfde hoek als de baan voor je ligt.
Verder kent Windigipet brug symbolen, hiermee kan je dus de sporen laten kruisen.
met vriendelijke groet,
Walter
Beste Walter,
Bedankt voor je reactie.
Om (buitenom het schaduwstation) linksboven te beginnen vind ik een goede opmerking.
Zelf nog niet aan gedacht.
Zo zie je, 2 weten meer dan 1.
Morgen toch een regendag dus dan ga ik daar eens even voor zitten.
ZitatEchter moet ik wel even bij zeggen. Wanneer je op een grote vergroting scherm een spoorbaan hebt getekend, en je wil naar een kleinere scherm vergroting, dan knipt WDP de zijkanten van je getekende baan.! Die komt niet meer terug.
Ik maak altijd een kopie van de laatst getekende baan.
Even opletten op de voorafgaande tekenscherm grote.
Beste Jan,
Bedankt voor je reactie.
Dit is weer zo'n leerzame opmerking, dat wist ik dus (nog) niet.
Dus bedankt voor de Tip (waarschuwing).
Hier word ik wijzer van.
Beste Jan,
Wederom mijn dank.
Ik zal zeker veel lezen en leren.
Herhalen, lezen, herhalen, is de enige manier om wijzer te worden.
Je hebt ook gelijk met "de tijd er voor nemen".
Gelukkig ben ik zo'n type dus ik heb geen haast.
Ik ben WDP ook aan het uittesten via een Testbaan, ovaal met passeerspoor en kopspoor.
Zelf ben ik van mening dat ik hier een goede basis mee kan leggen voor WDP te leren kennen.
De grote baan wordt in de eerste instantie alleen maar uitgetekend om vervolgens stapje voor stapje verder te gaan.
Dit voor wat afwisseling.
Tot horens.