Heren
In ben mijn rijwegen een voor een het testen
Ik krijg een aantal meldingen uit het logboek :
12:07:51 Rijweg ID 44: Niet afgewerkt remcontact wordt verworpen!
11:21:09 Rijweg ID 46: Niet afgewerkt remcontact wordt verworpen!
9:44:31 Rijweg ID 50: Niet afgewerkt remcontact wordt verworpen!
Heeft dit een technische oorzaak ?
Wie weet de oorzaak hier van ?
Groetjes
Peter R.
Beste Peter,
Eindig de rijweg soms niet bij een sein?
Of wanneer het een rijweg in een station of opstelspoor is,
heeft het dan geen treinnummerveld (ZNF)
Dat zijn 2 oorzaken die deze melding kan geven.
Met groet, Henk
Henk
Ik twijfel over de terugmelding ,hij reed prima met de 6021 ,interface 6151 en Windigital
maar nu is het lijkt wel allemaal gevoeliger
De rode rail onderbrekers van Marklin sluiten misschien niet goed af, vooral niet op iets
bewegende brugsporen.
Maar ja de meldingen moeten een oorzaak hebben, en dan kan ik gericht oplossen
Groetjes Peter R.
tot Zaterdag
Hallo Peter,
Is, of heeft die Rijweg twee bezetmelders?.
Met vriendelijke groeten,
Jan Stienstra
Jan en anderen
Ja dat was het grotendeels
Het begint een beetje rommelig te worden en ik twijfel of alle wijzigingen wel mee gaan
Ik denk dat ik eerst een hele nieuwe baan teken en met de huidige kennis weer begin'
Alleen ik heb nu een beetje met ZFA gereden of treinritten niet beter is ?
Maar ja een strak ontwerp met rijwegen maken
Alle tussen fasen opslaan en weer verder ,een deel reed wel leuk !
groetjes
Peter
Zitat von: Peter R. in 11. Oktober 2013, 17:43:28
Ja dat was het grotendeels
Hallo Peter,
Zonder al teveel jouw resterende verhaal op in te gaan is daar wel een oplossing voor.
De reden van jouw melding is louter een administratieve melding.
WDP werkt principieel met 3 bezetmelders per blok.
Hiermee kijkt WDP of de remsecties geactiveerd wordt als de loc daarop zit.!
Ga je twee bezetmelder per blok doen, dan ziet WDP geen remsecties.
Dus je hebt Start en Stopsecties.
Hiermee kan je de Stopsectie ook de remsectie (rmk) opgeven.
Dan komt die melding ook niet meer.
Met vriendelijke groeten,
Jan Stienstra