Seite drucken - Foutmelding

windigipet.de

Win-Digipet - international => Win-Digipet Nederlandstalig forum => Nederlandstalig Stamtafel => Thema gestartet von: Hans Biere in 31. Mai 2015, 12:51:08

Titel: Foutmelding
Beitrag von: Hans Biere in 31. Mai 2015, 12:51:08
Beste Allen,

heeft iemand enig idee wat dit te betekenen heeft? Als ik "negeer" gaat het uitpakken gewoon verder en lijkt er verder niets aan de hand te zijn. Toch zie ik deze melding altijd verschijnen als ik een backup terugzet.

Ik hoor graag.
Titel: Re: Foutmelding
Beitrag von: jlt in 31. Mai 2015, 14:08:37
Hallo Hans,

Niks aan de hand, gewoon negeren. ;)
Titel: Re: Foutmelding
Beitrag von: Stefan Lersch in 31. Mai 2015, 14:15:15
Hallo Hans,

dit heb ik ook, als ik een ZIP-file kiese, dat op mijn NAS server is. Ik kopieer deze ZIP-file teerst naar de PC en kiese dan deze ZIP in de WDP Datenimport. Dat lukt!

Andersom maak ik de Datenexport ook naar c:\... en kopieer danaar dat ZIP naar de NAS server.

Succes!
Titel: Re: Foutmelding
Beitrag von: Hans Biere in 31. Mai 2015, 15:14:38
Hallo Jan en Stefan,

hartelijk dank voor jullie snelle reacties.

@Stefan: bei mir stehen die Back-ups auf meine USB Win-Digipet Stick; wie Jan schon schrieb gibt es hier überhaupt kein problem. Nur weiter gehen und die Meldung ignorieren.

Mit freundlichen Grüßen aus die Niederlanden!

Hans