Beste mensen,
Ik heb de 'Max" van Marion Zeller aangeschaft.
Maar hoe meld ik die aan in WDP 2015? Hij komt niet voor in de lijst met digitale systemen onder "systeeminstellingen".
Ook is er geen Com-poort gecreërd door het aansluiten van Max op de pc via USB.
Max functioneert wel als 'stand-alone' terwijl WDP niet geopend is; hij geeft dan keurig de snelheid van de loc aan.
Graag jullie gewaardeerde hulp en advies.
Mvg,
Henk
Henk
Bij de 2015 staat hij er bij
Ga naar een loc inmeten scherm
Links boven staan de systeem instellingen inmeten
Groetjes
Peter R.
Deze hoeft nie extra als "centrale" aangemeld te worden. Wanneer je de USB aangesloten hebt en daarna pas WDP opstart (let op de volgorde!) Open het snelheidsmeetscherm en dan zul je linksboven in beeld kunnen kiezen voor een ijkspoor of zeller.
succes,
Groeten Ruben Derks
Ik heb het gezien en het werkt. :D
Dank voor jullie antwoorden.
Ik dacht inderdaad dat je de Max als centrale moest aanmelden.
Mvg,
Henk