Seite drucken - Max van Marion Zeller: hoe aanmelden en gebruiken in WDP 2015?

windigipet.de

Win-Digipet - international => Win-Digipet Nederlandstalig forum => Thema gestartet von: Eenerspoor in 12. August 2017, 19:10:34

Titel: Max van Marion Zeller: hoe aanmelden en gebruiken in WDP 2015?
Beitrag von: Eenerspoor in 12. August 2017, 19:10:34
Beste mensen,

Ik heb de 'Max" van Marion Zeller aangeschaft.
Maar hoe meld ik die aan in WDP 2015? Hij komt niet voor in de lijst met digitale systemen onder  "systeeminstellingen".
Ook is er geen Com-poort gecreërd door het aansluiten van Max op de pc via USB.

Max functioneert wel als 'stand-alone' terwijl WDP niet geopend is; hij geeft dan keurig de snelheid van de loc aan.

Graag jullie gewaardeerde hulp en advies.

Mvg,
Henk
Titel: Re: Max van Marion Zeller: hoe aanmelden en gebruiken in WDP 2015?
Beitrag von: Peter R. in 13. August 2017, 08:54:20
Henk

Bij de 2015 staat hij er bij
Ga naar een loc inmeten scherm
Links boven staan de systeem instellingen inmeten

Groetjes
Peter R.
Titel: Re: Max van Marion Zeller: hoe aanmelden en gebruiken in WDP 2015?
Beitrag von: Ruben Derks in 15. August 2017, 01:19:23
Deze hoeft nie extra als "centrale" aangemeld te worden. Wanneer je de USB aangesloten hebt en daarna pas WDP opstart (let op de volgorde!) Open het snelheidsmeetscherm en dan zul je linksboven in beeld kunnen kiezen voor een ijkspoor of zeller.

succes,

Groeten Ruben Derks
Titel: Re: Max van Marion Zeller: hoe aanmelden en gebruiken in WDP 2015?
Beitrag von: Eenerspoor in 22. September 2017, 10:22:36
Ik heb het gezien en het werkt. :D
Dank voor jullie antwoorden.
Ik dacht inderdaad dat je de Max als centrale moest aanmelden.

Mvg,
Henk