Autor Thema: WPD met Märklin Central Station  (Gelesen 15669 mal)

jlt

  • Gast
Re: WPD met Märklin Central Station
« Antwort #45 am: 20. Dezember 2007, 17:07:16 »
Hallo Bob en Gerard,

Daar hoeft je geen excuus voor te geven, Gerard, integendeel. ;)

Het is ook termeer dat WDP zoveel KAN.
En wat Bob aangeeft is ook een zeer goeie intrede om kennis te maken op een beurs, ect,ect..

Ik wens jullie allen een hele fijne Kerstdagen toegewenst met familie, vrienden, en geniet van het leven.  ;)



Offline Bob Vermeulen

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 1437
  • Ort: Holland Ort bei GoogleMaps suchen
    • "Feldbergbahn"
Re: WPD met Märklin Central Station
« Antwort #46 am: 20. Dezember 2007, 20:18:05 »
Hallo Gerard zo bedoelde ik het niet en daarom plaatste ik ook een  ;) in de hoop dat dat begrepen werd.
Ik bedoelde dat het bijna kerst is en dan hebben we weer veel tijd om aan de baan te werken en om weer nieuwe dingen in de software te bekijken of om elkaar te ontmoeten ;D.

Zitat
Ik zat meer aan een echte demonstratie te denken beginnende bij de basisprincipes van WDP.

Dat is pas eens een idee  :D :D :D als we dat idee eens combineren met een soort stamtafel want ik denk dat daar best wel wat mensen voor op de been kunnen krijgen en ik denk dat we daar ook wel mensen van WDP voor kunnen porren want ook zij zien best dat de potentie in "Die Niederlande" groeiende is. Dan zouden we b.v. in de morgen basic kunnen doen en in de  middag wat uitgebreider.

Lijkt mij voldoende voor de eerste bij eenkomst want dan zal contact maken ook wel heel belangrijk zijn. Ik doe wel mee.



Met jouw ervaring




 
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Gerard Moggré

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 514
Re: WPD met Märklin Central Station
« Antwort #47 am: 20. Dezember 2007, 20:31:45 »
Goedenavond Bob en Jan,

Nou, is dat kleine "misverstand" (mijnerzijds) ook uit de wereld :) :).

Bob, wat een uitstekend idee!!! Ik doe uiteraard ook mee, en het lijkt mij ook nog eens erg leuk om te doen.
Alleen denk ik, dat dhr.P.Peterlin en Jaap Kramer daar ook weet van moeten hebben. Ik weet niet hoe dat allemaal zit met allerlei rechten en plichten etc. en of dit zo maar mag.
Ik ben ook mede best bereid om dit op te pakken.

Wordt vervolgt.

Offline Bob Vermeulen

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 1437
  • Ort: Holland Ort bei GoogleMaps suchen
    • "Feldbergbahn"
Re: WPD met Märklin Central Station
« Antwort #48 am: 20. Dezember 2007, 21:32:40 »
Gerard,

Gezien de ervaring van de afgelopen maanden kan de Hr Peterlin en nog enkele andere van het team aardig verstaan wat we hier doen en schrijven, ze reageren tenminste erg allert op onze vragen en daar ben ik erg blij mee. Ik denk dat zij ons wel van advies willen dienen en hulp willen bieden. Als wij elkaar volgende week zien dan zullen we er een boompje over op zetten onder het genot van een koppie koffie. In de tussen tijd doen we niets en denken we alleen maar.
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Gerard Moggré

  • Senior-Mitglied
  • Beiträge: 514
Re: WPD met Märklin Central Station
« Antwort #49 am: 20. Dezember 2007, 21:48:42 »
Beste Bob,

Prima plan!