Voorsein versus rijwegen - Seite 2

Voorsein versus rijwegen

Begonnen von B.Doorduin, 15. Oktober 2014, 15:02:39

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

Kees Polm

Graag gedaan Bas,
veel plezier met testen.

Gr. Kees
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88

B.Doorduin

Heren,

Goed nieuws, na uitvoerig testen heb ik de vermoedelijke oplossing kunnen bevestigen. Ik heb de voorseinen nu 100% goed werkend gekregen. De oplossing is eigenlijk zeer eenvoudig.

Ik wilde de voorseinen 100% laten aansturen door de STW en niet ook door div FS. En dat laatste, daar zit'm de kneep. Zodra het een voorseinsymbool onderdeel is van een FS begint het ged....r. Ik heb daarom met het cameraatje de voorseinsymbolen uit de FS gehaald=> FS editor openen. FS selecteren, cameraatje openen en op het voorseinsymbool de rechtermuisknop aanklikken. Het symbool wordt wit en is geen onderdeel meer van de FS. Nu wordt het voorsein 100% aangestuurd door de STW.

Tijdens de eerstvolgende bijeenkomst van de WDP groep (11april) zal ik, als daar interesse in is, het in detail laten zien.

Gr
Bas    :)
Vriendelijke groet
Bas Doorduin
  • Win-Digipet-Version:
    2009PE+2021
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco DCC, 2-Rail, Twin Center, HSI-88, TT-DEC, Epoche I-III, schaal H0, rollend materiaal: Duits...
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows10

H.v.d.Oosterkamp

Hallo Bas,

Mooi dat het werkt, en een goed idee om dat ons te laten zien op 11 april.
Ik ben benieuwd naar de oplossing.

Met groet, Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2025 Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 voor TM en wissels/seinen, CS3 voor treinbesturing, DS.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 3.7 GHz. 8 GB geheugen.W11 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz Windows 11