Uit de doos en testen maar.

Uit de doos en testen maar.

Begonnen von Riny, 01. Juni 2008, 15:56:52

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

Riny

Zo, na een paar weken maar weer eens naar mijn zolder geweest.
Ik heb even de centrales uit het stof gehaald en ben deze eens op het gemak aan het testen en opnieuw in aan het stellen.

Reden: voor mij geen verassingen meer. :D
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

H.v.d.Oosterkamp

Hallo Riny,

Je hebt een aardige Centrale, die boxen is dat voor het geluid
van je modelbaan?

groet henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2025 Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 voor TM en wissels/seinen, CS3 voor treinbesturing, DS.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 3.7 GHz. 8 GB geheugen.W11 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz Windows 11

Riny

Hahahaha, die Henk,

leuke opmerking.
Nee, ik hou wel van een vrolijke noot bij mijn baan.
Het is maar een tijdelijk voorziening.
De planning is om ooit eens in het plafond speakers te plaatsen op het moment dat de dag en nacht simulatie betreffende verlichting wordt aangelegd boven de baan.

Hihihihihi, ik vind hem wel leuk bedacht.
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Gerard Moggré

Hoi Riny,

Kun je echte onweersbuien simuleren ;D ;D

Riny

Zitat von: Gerard  Moggré in 01. Juni 2008, 19:48:43
Kun je echte onweersbuien simuleren ;D ;D

Ja, ja,.............doen jullie allemaal maar zo tegen mij, hahahahahaha, Vrienden!!!!!! ;D

Maar baasje Gerard, ik kan goed door de regels heen lezen.
Je weet het, een goed verstaander heeft maar............................ Juist en dat is ook met lezen.
Wacht maar jochie, mijn tijd komt ook nog wel. :D :D :D

Als deze oude bok eenmaal los komt..........................
Riny.

"Model Railway Workshop"