iZNF in combinatie met profielen. - Seite 2

iZNF in combinatie met profielen.

Begonnen von Rob Bogers, 02. März 2013, 15:08:04

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

Ronald Meijer

Harry

Snelheden gedefinieerd in goede profielen gaan altijd boven die in de rijweg, volgens mij worden vervolgschakelingen zoals die zijn opgegeven in de rijwegen wel gewoon uitgevoerd.

Jou profiel is echter niet in orde, zie de opmerking van Henk je moet elke regel wel koppelen aan een RMK, dus dat het dan niet goed gaat is niet vreemd.

JE wilt niet stoppen in profiel zeg je maar wat wil je eigenlijk wel bereiken met het profiel dat je laat zien?

Groet

Ronald

• Win-Digipet-Version:
    2025 premium
  • Anlagenkonfiguration:
    Spur N, IB2-neo, Power 3 boosters, HSI-s88-USB, Cobalt DCP-CBDIP, Rosoft S88SD16N, Viessmann 5211,5213,5233, Fleischmann Piccolo und Peco 55 Gleis und Weichen
  • Rechnerkonfiguration:
    ntel(R) Core(TM) i7-9750H CPU @ 2.60GHz, Windows 11

stuiverman

Beste Henk. Toch nog even terugkomen op het probleem. Nu helemaal in beelden.
en de groeten van Harry
  • Win-Digipet-Version:
    WDP2018premium.c
  • Anlagenkonfiguration:
    Nspoor DR5000usb met DR4088s en DR4018s

H.v.d.Oosterkamp

Beste Harry,

Ik ga er van uit de jou trein moet stoppen.  Gebruik gewoon de standaard instelling van de profielen.
Zie bijgaande schermafbeelding. Met dat profiel stopt je een trein op een station.

Misschien dom van mij maar ik begrijp eigenlijk niet, wat je nu precies wilt bereiken met dat profiel.

Met groet, Henk (vanaf mijn treinen-zolder 43 graden......)

• Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2025 Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 voor TM en wissels/seinen, CS3 voor treinbesturing, DS.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 3.7 GHz. 8 GB geheugen.W11 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz Windows 11