Printen overzicht profielen

Printen overzicht profielen

Begonnen von Frans v H, 04. Oktober 2026, 13:50:24

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

Frans v H

beste allemaal
is er een mogelijkheid om een overzicht te uit te printen van de profielen die ik allemaal heb aangemaakt
grt frans
  • Win-Digipet-Version:
    premium editie 2025.0c
  • Anlagenkonfiguration:
    ho, ecos 2, esu booster, esu mc II, digikeijs , esu loks, liliput, fleschmann, trix, esu lokprogammer, Marion Zeller Max.
  • Rechnerkonfiguration:
    windows 7 en 10

H.v.d.Oosterkamp

Beste Frans,

Als jij met 2018 rijdt, weet ik dat niet meer, in de versie 2025 wel.
Misschien dat een andere gebruiker het (nog) weet.

Met groet, Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2025 Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 voor TM en wissels/seinen, CS3 voor treinbesturing, DS.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 3.7 GHz. 8 GB geheugen.W11 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz Windows 11

J.L.T. Stienstra

Hee Dag Frans,

Dat is een goeie vraag van je.
Ik heb zelf niet zoveel met het printen van Profile.
Maar ik heb even ernaar gekeken en ik heb ook de indruk dat ook bij mij niet de print mogelijkheid heeft.

Ik zie wel dat je WDP versie 2018 heb en bij mij is de 2025.

Een ander mogelijkheid is (wat ik wel vaak doet) is een PrintScreen van maakt en vervolgens met Paint programma en dan kaderen en opslaan. Echter moet je elke profile regeltjes een printscreen van maken.
Het is misschien wat omslachtig.

Wellicht dat andere misschien de "blinde vlek" van het printen kan ontdekken.

Groetjes,

Jan Stienstra
  • Win-Digipet-Version:
    2025.0c
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi-Con, Lodi Rektor, Lodi-Booster, Lodi s88.2-Commander LX, Lodi-Shift-Commander. Rautenhaus system.
  • Rechnerkonfiguration:
    12th Gen intel(R) Core(TM) i5-24--f, 2500 MHz, 6 cor('s), 12 logische processors, Win11 Pro, 32 GB Ram.

J.L.T. Stienstra

Hallo Henk,

"in de versie 2025 wel."

Daar ben ik benieuwd naar Henk.
Kun je me een hint geven.

Groetjes,
Jan
  • Win-Digipet-Version:
    2025.0c
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi-Con, Lodi Rektor, Lodi-Booster, Lodi s88.2-Commander LX, Lodi-Shift-Commander. Rautenhaus system.
  • Rechnerkonfiguration:
    12th Gen intel(R) Core(TM) i5-24--f, 2500 MHz, 6 cor('s), 12 logische processors, Win11 Pro, 32 GB Ram.

Frans v H

gevonden in ritten editor kun je aanvinken wat je geprint wil hebben en onderaan staat profielen
vr groet Jan !!
Frans
oh ja ik heb mijn profiel aangepast ik heb versie 2025
  • Win-Digipet-Version:
    premium editie 2025.0c
  • Anlagenkonfiguration:
    ho, ecos 2, esu booster, esu mc II, digikeijs , esu loks, liliput, fleschmann, trix, esu lokprogammer, Marion Zeller Max.
  • Rechnerkonfiguration:
    windows 7 en 10

H.v.d.Oosterkamp

Hallo Frans en Jan,

Mooi dat je dat gevonden hebt, ook in 2025, moet je dat in de ritteneditor, die heel uitgebreid is, "aanvinken",
na het klikken op de printerknop.

Met groet, Henk

• Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2025 Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 voor TM en wissels/seinen, CS3 voor treinbesturing, DS.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 3.7 GHz. 8 GB geheugen.W11 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz Windows 11

J.L.T. Stienstra

Top Frans en Henk,

Inmiddels door jullie ook gevonden. :D
Soms zie ik effe de bomen van het bos niet, maar dat krijg je wanneer er zoveel mogelijkheden zijn van WDP.

Maar fijn dat jullie het hebben toegelicht.

Hartelijke groeten,

Jan Stienstra
  • Win-Digipet-Version:
    2025.0c
  • Anlagenkonfiguration:
  • Rechnerkonfiguration: