17 Mei Nog een 1/2 Nachtje slapen.

17 Mei Nog een 1/2 Nachtje slapen.

Begonnen von Riny, 12. Mai 2008, 21:38:23

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

Riny

Pffffffffftt, nog een half nachtje slapen en dan is het de dag waar wij naar uitgekeken hebben.
Hebben wij er zin in?
Ik wel.

Halve nacht heeft betrekking op het niet kunnen slapen en vroeg uit de veren (mijn ledikantje) :D ;D
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Willy de Vaal

Ja hoor zeker weten, kijk er naar uit  :P
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.

Riny

Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Riny

Ik doe mijn best al valt dat niet mee. :(
Riny.

"Model Railway Workshop"

Riny

Zitat von: jan leendert in 14. Mai 2008, 14:19:00
Zoek even een ander afleiding, dan is die 3 nachtjes zooo voorbij. ;) :D

Heb ik al geprobeert maar dan gaat mijn wederhelft moeilijk liggen doen want die wil slapen, hahahahahaha  ;D
Riny.

"Model Railway Workshop"

Riny

Even aangepast, zie eerste bericht;)

Tot morgen allemaal.
Riny.

"Model Railway Workshop"

H.v.d.Oosterkamp

Hallo Riny,

Inderdaad ook ik heb er voor morgen veel zin in.

Tot morgen Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2025 Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 voor TM en wissels/seinen, CS3 voor treinbesturing, DS.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 3.7 GHz. 8 GB geheugen.W11 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz Windows 11

jlt

Hallo Riny en Henk,

Leuk dat jullie er veel zin in hebben. ;D
En Riny, lekker uitgerust. :D :D

Tot morgen. ;)

Willy de Vaal

Ja tot morgen, nog één nachtje slapen en dan is het zover. We lijken wel een stel kinderen die blij zijn dat we een dagje (zonder vrouw) weg mogen. Het lijkt me trouwens  best leuk jullie eens te mogen ontmoeten, ik hoop er iets van op te steken.

m.v.g.
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.