Demo Versie

Demo Versie

Begonnen von ernstcramer, 17. Dezember 2010, 23:03:00

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

ernstcramer

Zoals ik in een ander draadje schreef gebruik ik de demoversie, maar:

- die geeft dus geen icoontjes op bureaublad en
- sommige hulpprogramma's (die ik bij Henk heb gezien) zitten er gewoon niet in
- en het veiligstellen van de data die je hebt ingevoerd is "grijs" in instel scherm. En kan dus niet gebrukkt worden.

Bij switchen tussen computers kan je dus alles opnieuw invoeren... ::)
Met vriendelijke groet,
Ernst Cramer (van de schappenbaan)

Märklin- en Roco-fan, Märklin 6021/6051, nog geen besturingsprogramma, modules moeten nog komen...

Willy de Vaal

Ik weet niet wat je hier mee probeerd te zeggen, dan dat het een Demo versie is  ::)

mvg Willy...
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.

ernstcramer

Ik schrijf dit omdat ik tips kreeg hoe ik data tussen de computers kan overhalen. Maar dat werkt dus niet voor de Demo-versie...
Met vriendelijke groet,

Märklin- en Roco-fan, Märklin 6021/6051, nog geen besturingsprogramma, modules moeten nog komen...

Willy de Vaal

Zitat von: ernstcramer in 18. Dezember 2010, 14:42:31
Ik schrijf dit omdat ik tips kreeg hoe ik data tussen de computers kan overhalen. Maar dat werkt dus niet voor de Demo-versie...

Installeer eerst de demo versie op de andere pc, daarna coppiëeer je de map (in mijn geval C:\WDIGIPET_INT) op b.v. een sd kaartje of een ander opslag media, en deze copiëer dan vervolgens naar je andere pc waarbij je de bestaande nieuwe map overschrijft.

mvg Willy...
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.

ernstcramer

Zitat von: Willy de Vaal in 18. Dezember 2010, 20:52:58
...
Installeer eerst de demo versie op de andere pc, daarna coppiëeer je de map (in mijn geval C:\WDIGIPET_INT) op b.v. een sd kaartje of een ander opslag media, en deze copiëer dan vervolgens naar je andere pc waarbij je de bestaande nieuwe map overschrijft. mvg Willy...

Thnx, ga ik proberen!
Met vriendelijke groet,