Hallo Thomass,das weiß ich leider nicht und hab's auch nicht gefunden. Aber schön, dass du wieder mal was von dir hören lässt!
Hallo Thomass,om mij bij Stefan aan te sluiten. Ik was ook een tijdje door allerlei omstandigheden niet in staat om de hobby uit te oefenen laat staan op het forum aanwezig te zijn.Ook ik kan je vraag helaas niet beantwoorden.Goed dat je er ook weer bent; je probleem wordt vast opgelost.Hartelijke groet, Hans
Beste Thomass,Naar ik mag aannemen zit er toch wel een exploded view bij?Zo niet wil ik wel eens in mijn technisch archief zoeken.Yes,...........Gevonden..............Zie bijlage.Als mijn geheugen mij niet in de steek laat rijd jij toch met N-materiaal?Plaats deze gegevens anders even in je onderschrift, maakt het wat makkelijker om eventueel te helpen. De bijlage is de exploded view van schaal N.Dit is het enige wat ik in huis heb.Vaak is het een klik systeem om de kap te lichten, soms kan er ook stiekem een klein schroefjes aan de onder/boven- zijde zitten.Misschien is het mogelijke om van de onder/boven- zijde wat foto's te plaatsen?Mogelijk dat wij dan verder komen.
Misschien even terug naar de handelaar? Scheelt misschien nog eens uren werk. Kijk hier eens: http://www.1zu160.net/digital/einbaubsp/roc-v188.php
dus dat is helaas ook geen directe optie.
Hallo Thomas, Blij te horen dat je er weer bent.
Ik heb zelf ook diverse Roco locomotieven, en ze hebben een eigenschap dat ze praktisch dezelfde bouwconstructie hebben. Bremer lichte dat al toe, door aan de zijkant van de behuizing iets naar buiten te lichten. Ik heb dat ook gehad en je zoekt je wezenloos hoe je die kap af kan halen.Wellicht is dat in jouw N-spoor ook het geval.?Met vriendelijke groeten,Jan Leendert Stienstra
Zitat von: Raphael am 27. Dezember 2010, 11:06:11dus dat is helaas ook geen directe optie.Hoi Thomas,is het "Beneluxspoor-forum" wellicht een optie? Daar zit ook veel kennis en kunde...