Foutmelding
 

Foutmelding

Begonnen von Hans Biere, 31. Mai 2015, 12:51:08

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

Hans Biere

Beste Allen,

heeft iemand enig idee wat dit te betekenen heeft? Als ik "negeer" gaat het uitpakken gewoon verder en lijkt er verder niets aan de hand te zijn. Toch zie ik deze melding altijd verschijnen als ik een backup terugzet.

Ik hoor graag.
Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2025.0.34
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / Systemen: ESU 50220=ECoS 2.5.1 ( v 4.3.1 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    Acer Nitro 17; AMD Ryzen 7; Windows 11 v 24H2

jlt

Hallo Hans,

Niks aan de hand, gewoon negeren. ;)

Stefan Lersch

Hallo Hans,

dit heb ik ook, als ik een ZIP-file kiese, dat op mijn NAS server is. Ik kopieer deze ZIP-file teerst naar de PC en kiese dan deze ZIP in de WDP Datenimport. Dat lukt!

Andersom maak ik de Datenexport ook naar c:\... en kopieer danaar dat ZIP naar de NAS server.

Succes!
Viele Grüße,
Stefan
  • Win-Digipet-Version:
    WDP 2021.x Beta
  • Anlagenkonfiguration:
    N-Anlage im Bau, Minitrix & Co., Tams MC 2.2.3, DCC
  • Rechnerkonfiguration:
    Quad Core 8 GB mit Win 10, 32"quot Bildschirm

Hans Biere

Hallo Jan en Stefan,

hartelijk dank voor jullie snelle reacties.

@Stefan: bei mir stehen die Back-ups auf meine USB Win-Digipet Stick; wie Jan schon schrieb gibt es hier überhaupt kein problem. Nur weiter gehen und die Meldung ignorieren.

Mit freundlichen Grüßen aus die Niederlanden!

Hans
Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2025.0.34
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / Systemen: ESU 50220=ECoS 2.5.1 ( v 4.3.1 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    Acer Nitro 17; AMD Ryzen 7; Windows 11 v 24H2