Papieren handleiding

Papieren handleiding

Begonnen von Hans Biere, 25. November 2015, 18:23:25

Vorheriges Thema - Nächstes Thema

Hans Biere

Beste Allen,

ik was van plan om de handleidng van versie 2015 ooit is uit te printen en zag daar ook als bergen tegen op  >:(

Onlangs kwam Peter Peterlin op het Duitse forum met de mededeling dat er een drukker is die de handleiding drukt en in twee A3 banden losbladig (en in de DUITSE-taal) kan leveren.

Ik heb mijn exemplaar vandaag ontvangen. Keurig verzorgd!

Er hangt uiteraard een prijskaartje aan maar de tijd, moeite en materiaal die dit mij bespaart, alleszins waard.

Een aanrader voor diegenen die nog steeds de papieren handleiding missen (en de Duitsetaal machtig zijn.)

Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2025.0.34
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / ESU 50220=ECoS 2.5.1 ( v 4.3.1 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    Acer Nitro 17; AMD Ryzen 7; Windows 11 v 24H2

Bob Vermeulen

Hans,

Goed te weten dat het er goed uit ziet.
Ik had er ook al vertrouwen in maar ik had hem als op de zaak geprint.

Mvrgr Bob
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2025 | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |
  • Win-Digipet-Version:
    2025

Hans Biere

Beste WDP'ers,

in dezelfde uitvoering verscheen onlangs ook de, door dezelfde drukker, keurige verzorgde aanvulling op de handleiding "Der Lok-Programmer". Uitsluitend in de Duitse taal.

Nog niet gelezen maar vluchtig doorbladeren laat weer een rijk met voorbeelden voorziene handleiding zien.

Hans
  • Win-Digipet-Version:
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / ESU 50220=ECoS 2.5.1 ( v 4.3.1 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:

Eric Baan

hallo Hans,

zijn er binnen deze kosten ook updates indien er dingen veranderen ?  en zijn er supplementen indien er bij de grote updates van de software wijzigingen zijn ?

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 - Roco - Brawa - Esu - Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10

Hans Biere

Hallo Eric,

Voorzover mij bekend tot nu toe nog niet.

Hans
  • Win-Digipet-Version:
  • Anlagenkonfiguration:
  • Rechnerkonfiguration:

Eric Baan

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 - Roco - Brawa - Esu - Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10